- Kormányablak Osztály

Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal Tiszakécskei Járási Hivatala Kormányablak Osztály

 

Az ügykatalógust ide kattintva érheti el.


Cím: 6060 Tiszakécske, Szent Imre tér 1. (bejárat a Kossuth utca felöl)

 

Információ, tájékoztatás kérése, időpontfoglalás a Kormányzati Ügyfélvonalon (0-24 órában): 1818

Külföldről: + 36 1 550 1858


E-mail: kormanyablak.tiszakecske@bacs.gov.hu


Az ügyfélfogadás rendje az alábbi linken érhető el:

kormanyablak.hu


 

Osztályvezető: Kovács Anikó


Ügyintézők:

1. Dóra-Vincze Adrienn - kormányablak ügyintéző - Tel: 06 76/795-293

               Elkészült okmányok átadása (igényelt okmány nyomon követése)

               Fotókészítés okmányokhoz

               Személyazonosító igazolvány

               Új típusú személyigazolvány aktiválása

               Vezetői engedély

               Útlevél

               Nemzeti Egységes Kártya (NEK) adatlap felvételezése

               (pl: diákigazolvány, polgárőr igazolvány, oktatási igazolvány)

               Lakcímigazolvány, lakcímváltozás

               Adatszolgáltatás

               Igazolás kiállítása diákok részére

 

2. Ábel Andrea - kormányablak ügyintéző - Tel: 06 76/795-293

               Személyazonosító igazolvány

               Vezetői engedély

               Útlevél

               Nemzeti Egységes Kártya (NEK) adatlap felvételezése

               (pl: diákigazolvány, polgárőr igazolvány, oktatási igazolvány)

               Parkolási igazolvány kiállítása

               Lakcímigazolvány, lakcímváltozás

               Adatszolgáltatás

               Igazolás kiállítása diákok részére

 

3. Juhász-Kardos Andrea - kormányablak ügyintéző - Tel: 06 76/795-554

               Személyazonosító igazolvány

               Vezetői engedély

               Útlevél

               Nemzeti Egységes Kártya (NEK) adatlap felvételezése

               (pl: diákigazolvány, polgárőr igazolvány, oktatási igazolvány)

               Parkolási igazolvány kiállítása

               Lakcímigazolvány, lakcímváltozás, lakcím fiktiválás

               Adatszolgáltatás

               Igazolás kiállítása diákok részére

 

4. Novák Jetta - kormányablak ügyintéző - Tel: 06 76/795-292

                 Gépjármű ügyintézés

 

5. Kiss Gabriella - kormányablak ügyintéző - Tel: 06 76/795-552

               Gépjármű ügyintézés

 

6. Kosik Tímea - hatósági ügyintéző - Tel: 06 76/795-553

                Egyéni vállalkozás hatósági ellenőrzése

                Vezetői engedély visszavonása és vezetési jogosultság szüneteltetése

                Közlekedési közigazgatási bírság megfizetésének elmulasztásához kapcsolódó

                eljárások


7. Tariné Konfár Leonóra - kormányablak ügyintéző - Tel: 06 76/896-243

                - hiteles tulajonilap-másolat, hiteles térképmásolat és hiteles földhasználati lap

                   másolat kiadása

                 - szociális igazgatással kapcsolatos tájékoztatás

                 - családtámogatási kérelmek továbbítása 

                 - egészségbiztosítási kérelmek továbbítása 

                 - nyugdíjbiztosítási, nyugdíjfolyósítási kérelmek továbbítása  

                 - megváltozott munkaképességű személyek ellátásával kapcsolatos kérelmek

                   továbbítása

                 - fogyatékossági támogatással kapcsolatos kérelmek továbbítása

                 - ügyfélkapu-regisztráció

                 - védettségi igazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés

      

8. Szatmári Szilvia - kormányablak ügyintéző - Tel: 06 76/795-555

                 - hiteles tulajonilap-másolat, hiteles térképmásolat és hiteles földhasználati lap

                   másolat kiadása

                 - szociális igazgatással kapcsolatos tájékoztatás

                 - családtámogatási kérelmek továbbítása 

                 - egészségbiztosítási kérelmek továbbítása 

                 - nyugdíjbiztosítási, nyugdíjfolyósítási kérelmek továbbítása  

                 - megváltozott munkaképességű személyek ellátásával kapcsolatos kérelmek

                   továbbítása

                 - fogyatékossági támogatással kapcsolatos kérelmek továbbítása

                 - ügyfélkapu-regisztráció   

         

10. Terjéki Sándor - hatósági ügyintéző - Tel: 06 76/896-234

                 Gépjármű ügyintézés:

                  - gépjármű kötelező felelősségbiztosítás hiánya miatti eljárások


11. Sebők Lajos Zsolt - kormányablak ügyintéző - Tel: 06 76/ 795-574

                   - általános információnyújtás kormányablak ügyekben

                   - iktatási, irattázozási és postázási feladatok ellátása


9. Makó Gábor Péterné - NAV ügyintéző - Tel: 1819

A NAV ügyfélszolgálat hétfőnként 8.00-12.00 és 13.00-17.00 között, valamint péntekenként 8.00-12.00 között érhető el.

 

A Kormányablakban ügyintézésre a helyben lévő ügyfélhívón keresztül napi sorszám húzásával érkezési sorrendben, vagy időpontfoglalás alapján van lehetőség. 


Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy kormányablakunkban a helyi kapacitás és az ügyfélforgalom nagyságának függvényében a sorszámosztás felfüggesztésre kerülhet!

 

A sorszámosztás napi időszaka és a tényleges ügyfélfogadási ügyintézési idő eltérhet egymástól.

 

A sorszámosztás lezárását követően a fennmaradó ügyfélfogadási időben a már sorszámmal rendelkező ügyfeleink fogadása történik.
Kérjük, hogy a gördülékeny ügyintézés érdekében szíveskedjenek élni az előzetes időpontfoglalás lehetőségével, így elkerülhető a hosszas várakozás.


Időpontfoglalás az alábbi módokon lehetséges:


Kérjük, hogy amennyiben a fenti honlapon vagy a 1818-as telefonszámon foglalt időpontot, akkor a megadott sorszámot szíveskedjen megjegyezni, ugyanis ezen sorszám alapján történik a behívás és az ügyintézés, így külön sorszámot a helyben lévő ügyfélhívón már nem kell húzni.

 

Illeték és díjfizetési lehetőségek:

  • bankkártyás fizetés
  • csekkes postai befizetés (Postahivatal kb. 100 méterre található a Béke tér 1. szám alatt)

A Postahivatal nyitvatartási idején túli illeték befizetéséhez kötött ügyintézés csak a bankkártyával rendelkező ügyfelek részére teljesíthető.

 

Postai nyitvatartás:

Hétfő: 8.00-17.00

Kedd: 8.00-16.00

Szerda: 8.00-16.00

Csütörtök: 8.00-16.00

Péntek: 8.00-15.00

.................................................................................................................................................................


LETÖLTHETŐ NYOMTATVÁNYOK:

 

Személyazonosító igazolvány ügyintézéshez kapcsolódó nyomtatványok:

Szülői hozzájáruló nyilatkozat cselekvőképtelen kiskorú kérelmező személyazonosító igazolvány kiadásához

 

Útlevél ügyintézéshez kapcsolódó nyomtatványok:

Kiskorú kérelmező magánútlevelének kiadásához hozzájáruló szülői nyilatkozat

 

Lakcímváltozási ügyekhez kapcsolódó nyomtatványok:

Kérelem lakcím fiktívvé nyilvánításához

Tartózkodási hely / Lakóhely bejelentéshez tulajdonosi hozzájáruló nyilatkozat 

 

Egyéni vállalkozás ügyintézéshez kapcsolódó nyomtatványok:

Nyilatkozat székhely/telephely/fióktelep használatához és egyéni vállalkozás nyilvántartásba történő bejegyzéséhez

 

Gépjármű ügyintézéshez kapcsolódó nyomtatványok:

Kérelem ideiglenes forgalomban tartási engedély kiadásához

Kérelem regisztrációs matrica utángyártásához

Meghatalmazás közlekedési igazgatási ügyhöz

 

Parkolási igazolványhoz kapcsolódó nyomtatványok:

Mozgásában korlátozott személy parkolási igazolványának kiállítása iránti kérelem

 

Általános nyomtatványok:

Meghatalmazás kormányablak ügyintézéshez

 

Ügykatalógus
Tiszakécskei Járási Hivatal Kormányablak Osztály