Átadták a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal felújított épületét Kecskeméten

A hatékonyabb működést szem előtt tartva költözött át korábbi, széttagolt helyéről a József Attila u. 4. szám alá a Gyámügyi és Igazságügyi Főosztály, az irodaépület belső átépítése, teljes körű belső felújítása és külső körlet kialakítását követően.



Az épület július 7-ei átadó ünnepségén köszöntőt mondott Dr. György István területi közigazgatásért felelős államtitkár, Dr. Salacz László országgyűlési képviselő és Kovács Ernő, a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal kormánymegbízottja.

 

 

Dr. György István gratulált az épülethez, majd felidézte a korábbi fejlesztések eredményeit. Kiemelte, hogy jól működő területi közigazgatás nélkül nincs jól működő ország. Emlékeztetett: 2010-ben a kiegyezés utáni legnagyobb közigazgatás-fejlesztési program indult el Magyarországon. A lassú, szisztematikus építkezés és a területi közigazgatás átalakítása azt mutatja, hogy az elképzelések sikeresek voltak – értékelt. A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően jelenleg 304 kormányablak áll az állampolgárok rendelkezésére az országban, és az elektronikus ügyintézés lehetőségeket is bővítik, hiszen a digitalizáció világában fontos, hogy minél több ügyet otthonról, online is intézhessenek az ügyfelek.

Az államtitkár kijelentette a fejlesztések idején és a pandémia időszakában is jól vizsgázott a területi közigazgatás, ezért köszönetét fejezte ki minden munkatársnak.

 

 

Dr. Salacz László ismertette a beruházás részleteit, majd Kormánymegbízott Úr köszönetét fejezte ki a kormány segítségéért, amelyet az épület felújítása során nyújtott. Kiemelte, hogy a Kormányhivatal a lakosság érdekeit prioritásként kezeli, az épület felújításokkal pedig olyan munkahelyet szeretne biztosítani a munkavállalók számára, ahová szívesen, örömmel térnek be nap, mint nap dolgozni.



(Miniszterelnökség)