Az ügykatalógust ide kattintva érheti el.
Vezető: Kancsár Krisztina
Cím: 6090 Kunszentmiklós, Kálvin tér 6.
Telefon: 76/795-557; 06-70/436-2918
E-mail: kormanyablak.kunszentmiklos@bacs.gov.hu
Hivatali Kapu: JH03KUNSZE KRID: 213471125
- - - - - - - - - -
A sorban állás elkerülését segíti a Kormányablak nevű mobilalkalmazás, amely térképen jeleníti meg az ország valamennyi kormányablakát és tájékoztatást ad arról, hogy a kiválasztott ügytípusban mennyi a várható várakozási idő a közelben lévő ügyfélszolgálatokon. Az applikácó hasznos új funkciója a sorszám szkennelés, ami lehetővé teszi, hogy a telefonunk kamerájával beolvassuk a kormányablakban kapott sorszámunkat és személyes értesítést kapjunk, mielőtt sorra kerülünk – így nem kell egyfolytában a sorszámkijelzőt figyelnünk, várakozhatunk az ügyféltéren kívül, vagy akár megihatunk egy kávét a közelben. A kényelmes és rugalmas ügyintézést segítő alkalmazás ingyenesen letölthető Google Play áruházból, valamint az App Store-ból.
A gördülékeny ügyintézés és a várakozási idő csökkentése érdekében célszerű továbbra is időpontot foglalni – fontos változás, hogy az online időpontfoglaló rendszer használatához ismét szükséges az Ügyfélkapus azonosítás. Természetesen a 0-24/7 ingyenesen hívható 1818-as számon a telefonos időpontfoglaláshoz továbbra sem szükséges regisztráció.
A kormányablakkal, okmányirodával nem rendelkező településeken lakók ügyintézését segítik az újból munkába álló Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálatok. Az egyre népszerűbb „kormányablakbuszokban” a – veszélyhelyzet ideje alatt – lejárt okmányok cseréje mellett számos ügytípusban van lehetőség az ügyintézésre, a különböző hatósági ügyek megindításra (kérelmek továbbítás céljából történő benyújtására), valamint az ezekhez kapcsolódó általános tájékozódásra.
Mielőtt elindulnánk, érdemes ellátogatni a megújult magyarorszag.hu oldalra, ahol a leggyakoribb ügytípusokhoz részletes tudnivalókat, illetve – az ügyfélszolgálatok személyes felkeresése helyett – már számos ügyben online ügyintézési lehetőséget is találhatunk, amelyekhez már az arcképes azonosítást is használhatjuk.
Az ügyfélfogadás rendje az alábbi linken érhető el:
kormanyablak.hu
Illetékességi területe
Országos illetékességű, kivéve a lakcímváltozást. Ennek illetékességi területe megegyezik a járási hivatal illetékességi területével (Apostag,Dunaegyháza,Dunavecse,Kunadacs,Kunpeszér, Kunszentmiklós, Szabadszállás, Szalkszentmárton,Tass)
Főbb feladatok, tevékenységek
Személyi okmány és gépjármű ügyintézési feladatok:
- személyazonosító igazolványok adat felvételezése, ideiglenes személyazonosító igazolványok kiadása, lakcímváltozások átvezetése, lakcímkártya készítése, adatszolgáltatás,
- útlevél ügyintézés,
- egyéni vállalkozói igazolvány kiadása, elektronikus úton érkezett bejelentések feldolgozása, továbbítása, szakszerű tájékoztatása, a vállalkozások jogszerű végzéséhez szükséges képesítések meglétének ellenőrzése,
- mozgásában korlátozott személyek parkolási igazolványának kiadása,
- járművezetésre jogosító okmányok: vezetői engedélyek adat felvételezése, nemzetközi vezetői engedélyek kiadása,
- jármű igazgatási ügyintézés vonatkozásában: tulajdon jogváltozás átvezetése, üzembentartói jog bejegyzése, járműeladások bejelentésének fogadása, ideiglenes és végleges kivonás, okmányok kiadása, pótlása; kötelező gépjármű felelősségbiztosítás hiánya és hatóságok általi jármű lefoglalások miatti eljárások lefolytatása,
- a Nemzeti Egység Kártyarendszer specifikációjának megfelelő igazolványokhoz (oktatási igazolvány, diákigazolvány, oktatói igazolvány, polgárőr igazolvány, vitorláshajó vezető igazolvány) személyazonosítás, adat felvételezés, adatlap kiadás,
- ügyfélkapu regisztrációs eljárás lefolytatása, adatlap kiadás.
Kormányablakos ügyintézés: 06 (76) 795-548
A kormányablakban hatósági ügyek, valamint további kiegészítő szolgáltatások intézhetőek.
- Egészségügyi vonatkozású ügyek
- Szociális és családtámogatási ügyek
- Kereskedelmi és szolgáltatási ügyek
- Építésügyi és vállalkozási ügyek
- TAJ-kártya, Európai Egészségbiztosítási Kártya igénylése
- Közhiteles ingatlan-nyilvántartásból adatszolgáltatás (papír alapú tulajdoni lap másolat; ingatlan-nyilvántartás térképi adatbázisból kiadott hiteles térképmásolat.
Részletes tájékoztatás a http://kormanyablak.hu/hu/feladatkorok internetes felületen.
Ügyintézők és feladatkörök
Ügyintéző |
Telefoszám |
Feladatkörök |
|
Petrovics Erika |
ügyintéző |
76/795-549 | Gépjármű ügyintézés, Vezetői engedély, Ügyfélkapu regisztráció; Személyazonosító igazolvány, Lakcímbejelentés, Lakcímigazolvány, Útlevél, NEK adatlap, |
Paskó Mónika |
ügyintéző |
76/795-549 |
Személyazonosító igazolvány, Lakcímbejelentés, Lakcímigazolvány, Útlevél, NEK adatlap, Vezetői engedély, Ügyfélkapu regisztráció; |
Árgyelán Hajnalka Fórizsné Dani Kitti |
ügyintéző ügyintéző |
76/795-548 76/795-548 |
Kormányablak, Egyéni vállalkozás; Ügyfélkapu regisztráció Kormányablak, Mozgáskorlátozottak Parkolási igazolványa; Ügyfélkapu regisztráció |
Siposné Sáfár Valéria Kovácsné Nagy Dóra Varga Petra |
ügyintéző |
76/795-289 76/795-288 |
Gépjármű ügyintézés, Ügyfélkapu regisztráció |
Kunszentmiklósi Kormányablak – NAV ügyfélszolgálat
Cím: Kunszentmiklós, Kálvin tér 6.
Hétfő: 8:00-12:00
Kedd: ZÁRVA
Szerda: ZÁRVA
Csütörtök: ZÁRVA
Péntek: 8:00-12:00
A Kormányablakban ügyintézésre a helyben lévő ügyfélhívón keresztül napi sorszám húzásával, vagy időpontfoglalás alapján van lehetőség.
Időpontfoglalás nem szükséges, sorszámhúzó, ügyfélhívó berendezéssel várjuk ügyfeleinket.
Igény esetén időpont egyeztetés lehetséges:
Telefonon: 06-76/795-548
Interneten: https://idopontfoglalo.kh.gov.hu felületén, ügyfélkapun bejelentkezve, az "Időpontfoglalás" cím alatt. Elérhető a bkmkh.hu és a http://www.nyilvantarto.hu/hu/oik (kormányablak és okmányiroda kereső) weboldalakról is.
*******
Tájékoztatjuk, hogy a BM létrehozta saját elektronikus felületét, a Webes Ügysegédet, amelyen keresztül bizonyos ügytípusok személyes megjelenés nélkül intézhetőek. Elérhetősége: https://www.nyilvantarto.hu/ugyseged/. Ennek feltétele az Ügyfélkapuval rendelkezés, melyet bármelyik Kormányablakban megnyithat.
Értesítjük az Egyéni Vállalkozókat, hogy 2018. január 1. napjától elektronikus kapcsolattartásra kötelezettek, melyet ügyfélkapun keresztül, e-Papíron tehetnek meg.
Felhívjuk figyelmét az Ön ügyintézését segítő új, ingyenes szolgáltatásainkra, melyekkel tovább egyszerűsítheti, gyorsíthatja ügyei intézését.
Elérhetővé vált a telefonon történő személyazonosítás a Részleges Kódú Telefonos Azonosítás (RKTA) keretében, mely segítségével telefonon keresztül is lehetősége nyílik az ügyintézésre.
Meghatalmazásait, ügyintézéssel kapcsolatos rendelkezései közhiteles módon létrehozhatja és tárolhatja a Rendelkezés Nyilvántartásban (RNy), így nem kell azokat papír alapon bemutatni ügyei intézésekor.
A közigazgatás iránti bizalmát erősítendő, Időszaki Értesítést kérhet az Ön nevében indított, Önnel kapcsolatos ügyintézésekről e-mail formában az Ön által meghatározott e-mail címekre.
A szolgáltatások kapcsán részletes információért keresse a 1818-as Kormányzati Ügyfélvonalat, vagy látogasson el a http://nyilvantarto.hu/Rendelkezes/ oldalra.
Reméljük, hogy szolgáltatásainkkal hozzájárulhatunk ahhoz, hogy Ön kényelmesebben intézhesse hivatalos ügyeit.
Ügykatalógus | |||
---|---|---|---|
Kunszentmiklósi Járási Hivatal Kormányablak Osztály | ![]() |
||
6090 Kunszentmiklós, Kálvin tér 6. | ![]() |
||
Ügyleírás | Elérhetőség | ||
Azonnal intézhető ügyek: |
76/795-548 | ||
Okmánykiállítás: |
76/795-548 76/795-549 |
||
Vezetői engedély ügyintézés: |
76/795-548 76/795-549 |
||
Gépjármű ügyintézés: - gépjármű ügyek - származás ellenőrzés |
76/795-288 76/795-289 |
||
Kormányablak ügyintézés: |
76/795-548 |