Az ügykatalógust ide kattintva érheti el.
Vezető: Kancsár Krisztina
Cím: 6080 Szabadszállás, Kálvin tér 1.
Telefon: 76/795-570; 06-70/436-2919
E-mail: okmany.szabadszallas@bacs.gov.hu
Hivatali Kapu: JH03KUNSZE KRID:213471125
- - - - - - - - - -
Ügyfélfogadási szünet lesz a kunszentmiklósi kormányablakban
Technikai okok miatt szünetel az ügyfélfogadás 2022. augusztus 4-én, csütörtökön, a Kunszentmiklós, Kálvin tér 6. szám alatti kormányablakban.
Kollégáink a Kerekegyháza, Szent István tér 4., a Lajosmizse, Dózsa Gy. út 100., valamint a Solt, Béke tér 2. szám alatti kormányablakokban fogadjak Önöket a jelzett napon.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
(Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal)
- - - - - - - - - -
Az ügyfélfogadás rendje az alábbi linken érhető el:
kormanyablak.hu
A sorban állás elkerülését segíti a Kormányablak nevű mobilalkalmazás, amely térképen jeleníti meg az ország valamennyi kormányablakát és tájékoztatást ad arról, hogy a kiválasztott ügytípusban mennyi a várható várakozási idő a közelben lévő ügyfélszolgálatokon. Az applikácó hasznos új funkciója a sorszám szkennelés, ami lehetővé teszi, hogy a telefonunk kamerájával beolvassuk a kormányablakban kapott sorszámunkat és személyes értesítést kapjunk, mielőtt sorra kerülünk – így nem kell egyfolytában a sorszámkijelzőt figyelnünk, várakozhatunk az ügyféltéren kívül, vagy akár megihatunk egy kávét a közelben. A kényelmes és rugalmas ügyintézést segítő alkalmazás ingyenesen letölthető Google Play áruházból, valamint az App Store-ból.
A gördülékeny ügyintézés és a várakozási idő csökkentése érdekében célszerű továbbra is időpontot foglalni – fontos változás, hogy az online időpontfoglaló rendszer használatához ismét szükséges az Ügyfélkapus azonosítás. Természetesen a 0-24/7 ingyenesen hívható 1818-as számon a telefonos időpontfoglaláshoz továbbra sem szükséges regisztráció.
A kormányablakkal, okmányirodával nem rendelkező településeken lakók ügyintézését segítik az újból munkába álló Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálatok. Az egyre népszerűbb „kormányablakbuszokban” a – veszélyhelyzet ideje alatt – lejárt okmányok cseréje mellett számos ügytípusban van lehetőség az ügyintézésre, a különböző hatósági ügyek megindításra (kérelmek továbbítás céljából történő benyújtására), valamint az ezekhez kapcsolódó általános tájékozódásra.
Mielőtt elindulnánk, érdemes ellátogatni a megújult magyarorszag.hu oldalra, ahol a leggyakoribb ügytípusokhoz részletes tudnivalókat, illetve – az ügyfélszolgálatok személyes felkeresése helyett – már számos ügyben online ügyintézési lehetőséget is találhatunk, amelyekhez már az arcképes azonosítást is használhatjuk.
Illetékességi területe
Országos illetékességű, kivéve a lakcímváltozást. Ennek illetékességi területe megegyezik a járási hivatal illetékességi területével (Apostag,Dunaegyháza,Dunavecse,Kunadacs,Kunpeszér, Kunszentmiklós, Szabadszállás, Szalkszentmárton,Tass)
Főbb feladatok, tevékenységek
- személyazonosító igazolványok adat felvételezése, ideiglenes személyazonosító igazolványok kiadása, lakcímváltozások átvezetése, lakcímkártya készítése, adatszolgáltatás,
- útlevél ügyintézés,
- egyéni vállalkozói igazolvány kiadása, elektronikus úton érkezett bejelentések feldolgozása, továbbítása, szakszerű tájékoztatása, a vállalkozások jogszerű végzéséhez szükséges képesítések meglétének ellenőrzése,
- mozgásában korlátozott személyek parkolási igazolványának kiadása,
- járművezetésre jogosító okmányok: vezetői engedélyek adat felvételezése, nemzetközi vezetői engedélyek kiadása,
- jármű igazgatási ügyintézés vonatkozásában: tulajdon jogváltozás átvezetése, üzembentartói jog bejegyzése, járműeladások bejelentésének fogadása, ideiglenes és végleges kivonás, okmányok kiadása, pótlása; kötelező gépjármű felelősségbiztosítás hiánya és hatóságok általi jármű lefoglalások miatti eljárások lefolytatása,
- a Nemzeti Egység Kártyarendszer specifikációjának megfelelő igazolványokhoz (oktatási igazolvány, diákigazolvány, oktatói igazolvány, polgárőr igazolvány, vitorláshajó vezető igazolvány) személyazonosítás, adat felvételezés, adatlap kiadás,
- ügyfélkapu regisztrációs eljárás lefolytatása, adatlap kiadás.
Ügyintézők és feladatkörök
Ügyintéző |
Telefonszám |
Feladatkör |
Fejszés Anna |
06-76/795-570 |
Személyazonosító igazolvány., Lakcímbejelentés, Lakcímigazolvány, Útlevél, NEK adatlap, Vezetői engedély, Mozgáskorlátozottak Parkolási igazolványa, Ügyfélkapu regisztráció, Gépjármű ügyintézés, |
|
06-76/795-570 |
Személyazonosító igazolvány., Lakcímbejelentés, Lakcímigazolvány, Útlevél, NEK adatlap, Vezetői engedély, Mozgáskorlátozottak Parkolási igazolványa, Ügyfélkapu regisztráció, |
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Szabadszállási Okmányirodába a következő módon van lehetőség előzetesen időpont foglalására:
-interneten: ügyfélkapun keresztül,
-interneten: https://ugyintezes.magyarorszag.hu/okmanyiroda/idopontfoglalas/okmanyiroda_ugy linken,
-a fenti táblázatban megadott telefonszámon
* * *
Tájékoztatjuk, hogy a BM létrehozta saját elektronikus felületét, a Webes Ügysegédet, amelyen keresztül bizonyos ügytípusok személyes megjelenés nélkül intézhetőek. Elérhetősége: https://www.nyilvantarto.hu/ugyseged/. Ennek feltétele az Ügyfélkapuval rendelkezés, melyet bármelyik Kormányablakban megnyithat.
Értesítjük az Egyéni Vállalkozókat, hogy 2018. január 1. napjától elektronikus kapcsolattartásra kötelezettek, melyet ügyfélkapun keresztül, e-Papíron tehetnek meg.
Felhívjuk figyelmét az Ön ügyintézését segítő új, ingyenes szolgáltatásainkra, melyekkel tovább egyszerűsítheti, gyorsíthatja ügyei intézését.
Elérhetővé vált a telefonon történő személyazonosítás a Részleges Kódú Telefonos Azonosítás (RKTA) keretében, mely segítségével telefonon keresztül is lehetősége nyílik az ügyintézésre.
Meghatalmazásait, ügyintézéssel kapcsolatos rendelkezései közhiteles módon létrehozhatja és tárolhatja a Rendelkezés Nyilvántartásban (RNy), így nem kell azokat papír alapon bemutatni ügyei intézésekor.
A közigazgatás iránti bizalmát erősítendő, Időszaki Értesítést kérhet az Ön nevében indított, Önnel kapcsolatos ügyintézésekről e-mail formában az Ön által meghatározott e-mail címekre.
A szolgáltatások kapcsán részletes információért keresse a 1818-as Kormányzati Ügyfélvonalat, vagy látogasson el a http://nyilvantarto.hu/Rendelkezes/ oldalra.
Reméljük, hogy szolgáltatásainkkal hozzájárulhatunk ahhoz, hogy Ön kényelmesebben intézhesse hivatalos ügyeit.
Ügykatalógus | |||
---|---|---|---|
Szabadszállási Okmányiroda | kép | ||
6080 Szabadszállás, Kálvin tér 1. | ![]() |
||
Ügyleírás | Elérhetőség | ||
Azonnal intézhető ügyek: - NEK adatlap - ügyfélkapu regisztráció - adatszolgáltatás - adatletiltás |
76/795-569 | ||
Okmánykiállítás: - személyazonosító igazolvány - lakcímigazolvány - vezetői engedély - útlevél - parkolási igazolvány - egyéni vállalkozói igazolvány |
76/795-569 | ||
Vezetői engedély ügyintézés: - vezetői engedély ügyintézés - járművezetők előéleti pontjai |
76/795-569 | ||
Gépjármű ügyintézés: - gépjármű ügyek - származás ellenőrzés |
76/795-570 |