- Okmányiroda Szabadszállás

Az ügykatalógust ide kattintva érheti el.

 

Vezető:       Kancsár Krisztina

Cím:           6080 Szabadszállás, Kálvin tér 1.

Telefon:      76/795-570; 06-70/436-2919

E-mail:        okmany.szabadszallas@bacs.gov.hu

Hivatali Kapu: JH03KUNSZE     KRID:213471125

- - - - - - - - - -

Ügyfélfogadási szünet lesz a kunszentmiklósi kormányablakban

 

Technikai okok miatt szünetel az ügyfélfogadás 2022. augusztus 4-én, csütörtökön, a Kunszentmiklós, Kálvin tér 6. szám alatti kormányablakban.

 

Kollégáink a Kerekegyháza, Szent István tér 4., a Lajosmizse, Dózsa Gy. út 100., valamint a Solt, Béke tér 2. szám alatti kormányablakokban fogadjak Önöket a jelzett napon.

 

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

 

 (Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal)

 

- - - - - - - - - -

Az ügyfélfogadás rendje az alábbi linken érhető el:
kormanyablak.hu

 

A sorban állás elkerülését segíti a Kormányablak nevű mobilalkalmazás, amely térképen jeleníti meg az ország valamennyi kormányablakát és tájékoztatást ad arról, hogy a kiválasztott ügytípusban mennyi a várható várakozási idő a közelben lévő ügyfélszolgálatokon. Az applikácó hasznos új funkciója a sorszám szkennelés, ami lehetővé teszi, hogy a telefonunk kamerájával beolvassuk a kormányablakban kapott sorszámunkat és személyes értesítést kapjunk, mielőtt sorra kerülünk – így nem kell egyfolytában a sorszámkijelzőt figyelnünk, várakozhatunk az ügyféltéren kívül, vagy akár megihatunk egy kávét a közelben. A kényelmes és rugalmas ügyintézést segítő alkalmazás ingyenesen letölthető Google Play áruházból, valamint az App Store-ból.

A gördülékeny ügyintézés és a várakozási idő csökkentése érdekében célszerű továbbra is időpontot foglalni – fontos változás, hogy az online időpontfoglaló rendszer használatához ismét szükséges az Ügyfélkapus azonosítás. Természetesen a 0-24/7 ingyenesen hívható 1818-as számon a telefonos időpontfoglaláshoz továbbra sem szükséges regisztráció.

A kormányablakkal, okmányirodával nem rendelkező településeken lakók ügyintézését segítik az újból munkába álló Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálatok. Az egyre népszerűbb „kormányablakbuszokban” a – veszélyhelyzet ideje alatt – lejárt okmányok cseréje mellett számos ügytípusban van lehetőség az ügyintézésre, a különböző hatósági ügyek megindításra (kérelmek továbbítás céljából történő benyújtására), valamint az ezekhez kapcsolódó általános tájékozódásra.

Mielőtt elindulnánk, érdemes ellátogatni a megújult magyarorszag.hu oldalra, ahol a leggyakoribb ügytípusokhoz részletes tudnivalókat, illetve  – az ügyfélszolgálatok személyes felkeresése helyett – már számos ügyben online ügyintézési lehetőséget is találhatunk, amelyekhez már az arcképes azonosítást is használhatjuk.

Illetékességi területe

 Országos illetékességű, kivéve a lakcímváltozást. Ennek illetékességi területe megegyezik a járási hivatal illetékességi területével (Apostag,Dunaegyháza,Dunavecse,Kunadacs,Kunpeszér, Kunszentmiklós, Szabadszállás, Szalkszentmárton,Tass)

 

Főbb feladatok, tevékenységek

- személyazonosító igazolványok adat felvételezése, ideiglenes személyazonosító igazolványok kiadása, lakcímváltozások átvezetése, lakcímkártya készítése, adatszolgáltatás,

- útlevél ügyintézés,

- egyéni vállalkozói igazolvány kiadása, elektronikus úton érkezett bejelentések feldolgozása, továbbítása, szakszerű tájékoztatása, a vállalkozások jogszerű végzéséhez szükséges képesítések meglétének ellenőrzése,

- mozgásában korlátozott személyek parkolási igazolványának kiadása,

- járművezetésre jogosító okmányok: vezetői engedélyek adat felvételezése, nemzetközi vezetői engedélyek kiadása,

- jármű igazgatási ügyintézés vonatkozásában: tulajdon jogváltozás átvezetése, üzembentartói jog bejegyzése, járműeladások bejelentésének fogadása, ideiglenes és végleges kivonás, okmányok kiadása, pótlása; kötelező gépjármű felelősségbiztosítás hiánya és hatóságok általi jármű lefoglalások miatti eljárások lefolytatása,

- a Nemzeti Egység Kártyarendszer specifikációjának megfelelő igazolványokhoz (oktatási igazolvány, diákigazolvány, oktatói igazolvány, polgárőr igazolvány, vitorláshajó vezető igazolvány) személyazonosítás, adat felvételezés, adatlap kiadás,

- ügyfélkapu regisztrációs eljárás lefolytatása, adatlap kiadás.


 

Ügyintézők és feladatkörök

 

Ügyintéző

Telefonszám

Feladatkör

Fejszés Anna

06-76/795-570

Személyazonosító igazolvány., Lakcímbejelentés, Lakcímigazolvány, Útlevél, NEK adatlap, Vezetői engedély, Mozgáskorlátozottak Parkolási igazolványa, Ügyfélkapu regisztráció, Gépjármű ügyintézés,

 

06-76/795-570

Személyazonosító igazolvány., Lakcímbejelentés, Lakcímigazolvány, Útlevél, NEK adatlap, Vezetői engedély, Mozgáskorlátozottak Parkolási igazolványa, Ügyfélkapu regisztráció,

 

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Szabadszállási Okmányirodába a következő módon van lehetőség előzetesen időpont foglalására:

 

-interneten: ügyfélkapun keresztül,

-interneten:  https://ugyintezes.magyarorszag.hu/okmanyiroda/idopontfoglalas/okmanyiroda_ugy linken,

-a fenti táblázatban megadott telefonszámon

* * *

 

Tájékoztatjuk, hogy a BM létrehozta saját elektronikus felületét, a Webes Ügysegédet, amelyen keresztül bizonyos ügytípusok személyes megjelenés nélkül intézhetőek. Elérhetősége: https://www.nyilvantarto.hu/ugyseged/. Ennek feltétele az Ügyfélkapuval rendelkezés, melyet bármelyik Kormányablakban megnyithat.

Értesítjük az Egyéni Vállalkozókat, hogy 2018. január 1. napjától elektronikus kapcsolattartásra kötelezettek, melyet ügyfélkapun keresztül, e-Papíron tehetnek meg.

 Felhívjuk figyelmét az Ön ügyintézését segítő új, ingyenes szolgáltatásainkra, melyekkel tovább egyszerűsítheti, gyorsíthatja ügyei intézését.

 Elérhetővé vált a telefonon történő személyazonosítás a Részleges Kódú Telefonos Azonosítás (RKTA) keretében, mely segítségével telefonon keresztül is lehetősége nyílik az ügyintézésre.

 Meghatalmazásait, ügyintézéssel kapcsolatos rendelkezései közhiteles módon létrehozhatja és tárolhatja a Rendelkezés Nyilvántartásban (RNy), így nem kell azokat papír alapon bemutatni ügyei intézésekor.

 A közigazgatás iránti bizalmát erősítendő, Időszaki Értesítést kérhet az Ön nevében indított, Önnel kapcsolatos ügyintézésekről e-mail formában az Ön által meghatározott e-mail címekre.

 A szolgáltatások kapcsán részletes információért keresse a 1818-as Kormányzati Ügyfélvonalat, vagy látogasson el a http://nyilvantarto.hu/Rendelkezes/ oldalra.

 Reméljük, hogy szolgáltatásainkkal hozzájárulhatunk ahhoz, hogy Ön kényelmesebben intézhesse hivatalos ügyeit.

 

Ügykatalógus
Szabadszállási Okmányiroda kép
6080 Szabadszállás, Kálvin tér 1. Googlemaps
Ügyleírás Elérhetőség
Azonnal intézhető ügyek:
- NEK adatlap
- ügyfélkapu regisztráció
- adatszolgáltatás
- adatletiltás
76/795-569
Okmánykiállítás:
- személyazonosító igazolvány
- lakcímigazolvány
- vezetői engedély
- útlevél
- parkolási igazolvány
- egyéni vállalkozói igazolvány
76/795-569
Vezetői engedély ügyintézés:
- vezetői engedély ügyintézés
- járművezetők előéleti pontjai
76/795-569
Gépjármű ügyintézés:
- gépjármű ügyek
- származás ellenőrzés
76/795-570