Rendkívüli nyitvatartás a Kormányablakban az önkormányzati választás kapcsán

A 2019. október 13. napjára kitűzött önkormányzati választásokra tekintettel a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal valamennyi kormányablaka és okmányirodája rendkívüli nyitva tartással üzemel.

 

A választást megelőző napon,

október 12-én (szombaton) reggel 800 órától 1900 óráig,

valamint a választás napján,

október 13-án (vasárnap) reggel 700 órától 1900 óráig

 


 

Felhívjuk a figyelmet, hogy kizárólag a választáshoz kapcsolódó, lejárt érvényességű személyi okmányok megújítására illetőleg elkészült okmányok átvételére van lehetőség a rendkívüli nyitvatartási időben.

 

Az ügyfeleknek lehetőségük lesz az elkészült személyazonosításra alkalmas okmányok (állandó, illetve ideiglenes személyazonosító igazolvány, útlevél, kártya formátumú vezetői engedély) átvételére, valamint a személyi azonosítót és lakcímet igazoló hatósági igazolvány pótlásának intézésére.

 

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a személyazonosító igazolvány kiadását kérelmező ügyfélnek a személyazonosságát igazolnia szükséges.

 

Ha az ügyfél a kérelem benyújtását megelőző évben rendelkezett érvényes állandó személyazonosító igazolvánnyal vagy a személyazonosságát igazoló más érvényes okmánnyal (útlevél, kártya formátumú vezetői engedély), akkor e dokumentumok személyazonosságának igazolásához elegendőek.

 

Amennyiben a személyazonosság igazolására szolgáló okmány (személyazonosító igazolvány, útlevél, vezetői engedély) érvényességi ideje egy éven túl lejárt, kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az azonnali ügyintézés elősegítése érdekében hozzák magukkal születési anyakönyvi kivonatukat és a névviselés megállapítására alkalmas, magyar hatóság által kiállított házassági anyakönyvi kivonatukat is.

 

 

 

(Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal)