Egyéni vállalkozói ügyintézés

Tájékoztatjuk a tisztelt egyéni vállalkozókat, hogy 2018. január 1-től az egyéni vállalkozók beadványaikat főszabály szerint kizárólag elektronikus úton tehetik meg a közigazgatási szervek felé, illetve a közigazgatási szervek, így a járási hivatal is minden esetben elektronikus úton küldi meg számukra az egyéni vállalkozók hatósági ellenőrzésével kapcsolatos dokumentumokat. A megküldött dokumentumokról az ügyfél ügyfélkapuján keresztül értesül!

Kérjük az egyéni vállalkozókat, hogy rendszeresen kövessék nyomon ügyfélkapujukat és töltsék le a hivatalunk által küldött dokumentumokat, illetve az abban foglaltak szerint teljesítsék adatszolgáltatási kötelezettségüket. Sajnos az elmúlt egy év tapasztalata azt mutatja, hogy még mindig kevés vállalkozó nézi meg az ügyfélkapujába érkezett üzeneteket, ezáltal pedig nem teljesítik határidőben a hatóságok által elvárt adatszolgáltatásokat, mely esetenként az ügyfél számára hátrányt is okozhat. Fontos, hogy elektronikus beadványukat az e-papír szolgáltatáson, az epapir.gov.hu webes oldalon keresztül tudják benyújtani.

Amennyiben kérdésük merül fel az elektronikus ügyintézés menetével kapcsolatban, kérjük Önöket, hogy keressék fel a Járási Hivatalunk Kormányablak Osztályát, ahol teljes körű tájékoztatást és segítséget nyújtunk.

dr. Kiss Melinda

járási hivatalvezető