+ Kormányablak Osztály

 

 Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal

Kiskunfélegyházi Járási Hivatala

Kormányablak Osztály

 

 

 

   Cím: 6100 Kiskunfélegyháza, Petőfi tér 1.

 

 

 Katonáné Tóth Judit

kormányablak osztályvezető

járási hivatalvezető helyettes

 76/795-560

Telefonszám:

INFORMÁCIÓ:

 06-76/795-559

E-mail cím: kormanyablak.kiskunfelegyhaza@bacs.gov.hu

(belföldi jogsegély küldésére és fogadására feljogosított e-mail cím)

  Telefax:

76/998-354

 

Ügyfélfogadási idő:

    

Hétfő                            7,00 – 17,00 óráig

                            Kedd                             8,00 – 13,00 óráig                            

                            Szerda                           8,00 – 18,00 óráig                            

                           Csütörtök                     8,00 – 18,00 óráig                            

                           Péntek                          8,00 – 13,00 óráig                            

 

 

 

       Illetékességi terület:

országos illetékességű

kivéve: egyéni vállalkozók ellenőrzése

ennek illetékességi területe: 

(megegyezik a járási hivatal illetékességi területével) 

Kiskunfélegyháza, Bugac, Bugacpusztaháza, Gátér, Pálmonostora,Petőfiszállás

 

 Tisztelt Ügyfeleink!

 

A Kiskunfélegyházi Járási Hivatal Kormányablak Osztályán történő ügyintézésre az alábbiak szerint van lehetőség:

 

A kormányablakban személyesen megjelenő ügyfelek a sorszámhúzást követően, előzetes időpontfoglalás nélkül intézhetik az ügyeiket. A kormányablakban intézhető ügyekről általános felvilágosítás a 1818-as ingyenesen hívható számon kérhető.
Fontos tudni, hogy egy sorszám alapján egy kérelmet áll módunkban rögzíteni, aki több okmányt szeretne egyidejűleg intézni, vagy több személynek akar bármilyen okmányt meghatalmazással intézni , ennek megfelelően több sorszámot szükséges húznia.
Nyitva tartás megegyezik a kormányablak ügyfélfogadási idejével.
Fizetés módja: bankkártyával helyben vagy csekken. A csekkek befizetésére a legközelebbi postán van lehetőség (6100 Kiskunfélegyháza, Dr. Holló Lajos u. 3. ,a kormányablaktól kb. 100m, posta nyitva tartási ideje : H-P: 8:00-18:00, Szo: 8:00-12:00) .
A Postahivatal nyitvatartási idején túli, és illeték befizetéséhez kötött ügyintézés csak a bankkártyával rendelkező ügyfelek részére teljesíthető.

A bankkártyás fizetéssel  gyorsan, kényelmesen, postai sorban állás nélkül intézhetik ügyeiket. A bankkártyás fizetésnek számos előnye van a csekken történő befizetéssekkel szemben. Mivel a bankkártyával történő fizetés vásárlásnak minősül,  nem kell utána tranzakciós illetéket fizetni, valamint készpénzkímélő eljárás. Nem kell a postai vagy banki nyitva tartáshoz igazodni ügyeik intézésekor és az ügyintézés menete sem szakad meg, hogy a postán hosszabb-rövidebb várakozás után sor kerüljön a csekkek befizetésére. A bankkártyás fizetés tehát egyszerűbb, gyorsabb, kényelmesebb és olcsóbb ügyintézést tesz lehetővé.

Felhívjuk azonban ügyfeleink figyelmét, hogy csak a bankkártya birtokosa tud fizetni az eljárás során, akinek a neve egyeztetésre kerül a bankkártyán szereplő névvel. Abban az esetben, ha gazdasági társaság képviselője az eljáró személy, csak akkor használhatja a társaság nevére kiállított bankkártyát, ha azon saját neve is szerepel.

Az ügyintéző az illeték befizetését követően soron kívül, a korábban kiadott sorszámmal fogadja az ügyfelet.

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy időpontfoglalásra a www.idopontfoglalo.kh.gov.hu címen van lehetőség, amennyiben az ügyfél rendelkezik ügyfélkapuval. Ügyfélkapu hiányában időpont csak ügyfélkapu nyitására foglalható. Időpont foglalásra a 76/795-560 vagy a 76/795-559 telefonon, illetve a  1818 Kormányzati Ügyfélvonalon keresztül is van lehetőség.

 

 

 

FELADAT- ÉS HATÁSKÖRÖK

Országos illetékességgel intézhetőek a személyi igazolvánnyal, lakcímügyintézéssel, útlevéllel, vezetői engedéllyel és gépjármű ügyintézéssel kapcsolatos ügyek, járási illetékességgel lehet intézni az egyéni vállalkozások ellenőrzésével kapcsolatos ügyeket. 

 

A hatóság döntései tekintetében a fellebbezések elbírálása jogosult:

 

Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal

Cím: 6000 Kecskemét, Deák Ferenc tér 3.

Honlap: http://www.kormanyhivatal.hu/hu/bacs-kiskun

E-mail: kormanyhivatal@bkmkh.hu

Tel: 76/513-713

Fax: 76/513-703

Ügyfélfogadási idő: a hét minden napján munkaidőben

 

 

 

Szakmai Felügyeleti Szerv:

 

Belügyminisztérium

Nyilvántartások Vezetéséért Felelős Helyettes Államtitkárság

Személyi Nyilvántartási és Igazgatási Főosztály

1095 Budapest, Balázs Béla u. 35.

 

 

AZ KORMÁNYABLAK ÜGYINTÉZÉSHEZ SZÜKSÉGES JOGSZABÁLY HÁTTÉR

 (Kérem kattintson a linkre!)

 

Munkakörök, feladatkörök

A Kormányablak munkatársai az alábbi főszámon érhetők el:

06-76/795-559

 

 

 

Ádámné Baranyai Dóra

kormányablak szakügyintéző

76/795-522

Munkakör, feladatkör:

gépjármű ügyintézés

 

 

Petrezselyem Nóra

kormányablak szakügyintéző

76/795-519

Munkakör, feladatkör:

lakcímigazolvány

 

 Bajzák Anita

kormányablak szakügyintéző

76/795-518

Munkakör, feladatkör:

személyi igazolvány, útlevél, diákigazolvány, vezetői engedély, parkolási igazolvány, ÜK


 

Csányi Zsolt Tamás

kormányablak ügyintéző

76/795-521

Munkakör, feladatkör:

személyi igazolvány, útlevél, diákigazolvány, vezetői engedély, parkolási igazolvány, ÜK

 

 

Elekné Lajos Katalin

kormányablak szakügyintéző

76/795-520 v. 795-522

Munkakör, feladatkör:

gépjármű ügyintézés (ügyirat), kormányablak ügykörök

 

 

Fodor Mária

kormányablak szakügyintéző

76/795-559

Munkakör, feladatkör

egyéni vállalkozói igazolvány, ügyfélkapu, kormányablak ügykörök

 

 

 

 Dr. Gálné Kardos Gyöngyi

kormányablak szakügyintéző

76/795-559

Munkakör, feladatkör

személyi igazolvány, útlevél, diákigazolvány, vezetői engedély, parkolási igazolvány, ÜK

 

 

 Magyarné Varga Mónika

kormányablak szakügyintéző

76/795-519

Munkakör, feladatkör

lakcímigazolvány, kormányablak ügykörök

 

 

 

Molnárné Karsai Julianna

kormányablak szakügyintéző

76/795-282

Munkakör, feladatkör

gépjármű ügyintézés

 

 

 

Pozsár Józsefné

kormányablak ügyintéző

76/795-282

Munkakör, feladatkör

gépjármű ügyintézés

 

 

Solymosi Imréné

kormányablak szakügyintéző

76/795-283

Munkakör, feladatkör:

lakcímigazolvány, kormányablak ügykörök, ÜK

 

 

 Vakulyáné Székely Edina

kormányablak szakügyintéző

 76/795-518

Munkakör, feladatkör

személyi igazolvány, útlevél, diákigazolvány, vezetői engedély, parkolási igazolvány


 

IKTATÓ MUNKATÁRSAI

 

 Erdősné Balogh Ildikó

igazgatási ügyintéző


 

 

 Szucsikné Kovács Andrea

igazgatási ügyintéző



Hevérné Könyves Irén

igazgatási ügyintéző

 

 

A linktre kattintva a tartalom elérhető.

SZEMÉLYAZONOSÍTÓ IGAZOLVÁNNYAL KAPCSOLATOS ÜGYINTÉZÉS

http://www.kekkh.gov.hu/hu/hirek/hirek_151229

http://nyilvantarto.hu/hu/szig

Az új személyazonosító igazolvány funkciói

 

 

LAKCÍMKÁRTYÁVAL KAPCSOLATOS ÜGYINTÉZÉS 

http://nyilvantarto.hu/hu/lighttp://nyilvantarto.hu/hu/lig

 

 

 ÚTLEVÉL ÜGYINTÉZÉS

http://nyihttp://nyilvantarto.hu/hu/utlevel

 

 

ÜGYFÉLKAPU

 http://nyilvantarto.hu/hu/ugyfelkapu_regisztracio

 

 

VEZETŐI ENGEDÉLY

http://nyilvantarto.hu/hu/vezetoiengedely

 

 

PARKOLÁSI IGAZOLVÁNY

 http://nyilvantarto.hu/hu/parkolas

 

 

EGYÉNI VÁLLALKOZÓI ÜGYINTÉZÉS

http://nyilvantarto.hu/hu/evig_ig_

 

 

GÉPJÁRMŰ ÜGYINTÉZÉS

http://nyilvantarto.hu/hu/forgalmi_okmany

 

 

NEK (Nemzeti Egységes Kártyarendszer) adatlap igénylése (diákigazolványhoz, polgárőr-igazolványhoz, stb.)

 

 

Új szolgáltatások az e-közigazgatásban

Már elektronikusan és telefonon is tehető meghatalmazás egyes ügyek intézéshez

 

 

 

 

Egyéni vállalkozók és könyvelők figyelmébe

 

 Egyéni vállalkozói igazolványok 2014. évi ellenőrzési terve

 Jelentés a 2014. évi egyéni vállalkozók éves ellenőrzéséről


 

 Egyéni vállakozói igazolványok 2015. évi ellenőrzési terve

Jelentés a 2015. évi egyéni vállalkozók éves ellenőrzéséről

 

További ellenőrzéssel kapcsolatos tervek és jelentések az alábbi külön menüpontban érhetőek el.

http://bkmkh.hu/kiskunfelegyhazi_jarasi_hivatal/hatosagi_ellenorzesi_tervek/

 

 

Mik a teendők, ha elveszett, vagy ellopták az okmányainkat?

Okmány elvesztése, találása

Mit kell tenni, ha valaki

  • útlevele
  • személyazonosító igazolványa
  • vezetői engedélye
  • lakcímigazolványa

elvész, eltulajdonítják vagy megsemmisül ?

 Köteles azt haladéktalanul, de legkésőbb a tudomására jutástól számított három munkanapon belül bejelenteni:

  • bármelyik kormányablakban vagy okmányirodában,
  • külföldön bármelyik konzuli tisztviselőnél.
  • Eltulajdonítás esetén a bejelentés a rendőrségen tett feljelentéssel is teljesíthető.

Külföldön a feljelentés egy példányát a konzuli tisztviselőnek be szükséges mutatni.

Az okmánynyilvántartásban rögzítésre kerül a bejelentés alapján az okmány elvesztésének, eltulajdonításának, illetve megsemmisülésének ténye, amelyből – a lakcímigazolvány kivételével – automatikusan figyelmeztető jelzés továbbítódik a Schengeni Információs Rendszerbe (SIS).

Mit kell tenni, ha valaki a bejelentés után megtalálja

  • elveszettnek
  • eltulajdonítottnak

vélt okmányát ?

Értesíteni kell a megtalálástól számított három munkanapon belül:

  • bármelyik  kormányablakot vagy okmányirodát,
  • külföldön a konzuli tisztviselőt

Az okmánynyilvántartásban rögzítésre kerül a bejelentés alapján az okmány megtalálásának ténye, amely alapján a figyelmeztető jelzés automatikusan törlődik a Schengeni Információs Rendszerből (SIS).

 Külföldön az első számú segítség a konzul, okmányaink elvesztését, eltulajdonítását illetve megtalálását nála kell bejelenteni. Utazás előtt mindenképpen ajánlott utánanézni, hogy az adott országban hol található a legközelebbi konzulátus (www.consularprotection.eu; http://konzuliszolgalat.kormany.hu)

 

Segítséget jelenthet, ha utazás előtt fénymásolatot készítünk az iratainkról, és azokat az eredetiektől elkülönítve helyezzük el.

Ha külföldön utazásra alkalmas okmányok nélkül maradunk, kérelemre a konzul hazatérés céljából legfeljebb hat hónapig érvényes ideiglenes magánútlevelet állít ki. Az ideiglenes magánútlevél iránti eljárás illetékmentes, de a kérelem benyújtáskor a kérelmezőnek 30 EUR konzuli közreműködői díjat kell megfizetni. A hazatérésre szolgáló ideiglenes magánútlevelet a konzuli tisztviselő soron kívül állítja ki.

Az ideiglenes magánútlevelet az állampolgár hazautazását követően öt munkanapon belül köteles a Budapest Főváros Kormányhivatala XIII. kerületi Hivatal Központi Okmányirodai Főosztályon, a körzetközponti jegyzőnél vagy a jegyzőnél leadni.

Külföldön a vezetői engedély elvesztése vagy eltulajdonítása esetén az okmány semmi mással nem pótolható! Érdemes bejelenteni a konzuli tisztviselőnek valamint a helyi rendőrségen is az okmány eltűnését, de a vezetői engedélyt semmi nem pótolja, azaz az intézkedő rendőrnek nem kötelessége elfogadni ezeket az iratokat.

Az okmányok pótlását már elektronikusan is meg lehet kezdeni. Feltétele az ügyfélkapus regisztráció megléte. Az elkészült okmány változatlan adattartalommal kerül kiállításra (vezetői engedély esetén csak a 2001. január 1-je után kiadott, útlevél esetében a 2013. január 1-je után kiadott, feltéve, hogy az ujjlenyomat tárolásához megtörtént a hozzájárulás).

Elveszett, eltulajdonított, megsemmisült útlevél pótlása a magyarorszag.hu weboldalon az ügyfélkapun történő belépést követően a webes ügysegéd segítségével kezdeményezhető

Új okmány iránti kérelem külföldön csak az útlevél esetében indítható a konzuli tisztviselőnél. Vezetői engedély és személyazonosító igazolvány esetén erre nincs lehetőség.

Az új okmányok beszerzésére hazatérés után lehetőség van bármelyik járási hivatal okmányirodai osztályán, vagy a kormányablakokban. Részletes tájékoztatás elérhető a http://kekkh.gov.hu/hu/okmanykiallitas  honlapon vagy telefonon a 1818-as Kormányzati Telefonos Ügyfélszolgálaton.