Húszezredik ügyfelet köszöntötték az Okmányirodával közös, új típusú Kormányablakban

 

Kalocsán 2014. március 20-án, ünnepélyes keretek között nyílt meg Bács-Kiskun megye első,  új típusú, okmányirodai szolgáltatásokat is ellátó Kormányablaka. Az eltelt közel fél év alatt  a korábbinál  nagyobb ügyfélforgalmat bonyolító ügyfélszolgálaton szeptember 25-én,  a kora délutáni órákban Kovács Ernő, a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal kormánymegbízottja virágcsokorral   köszöntötte a húszezredik ügyfelet. Hábermayerné Turnai Zsuzsanna kalocsai vállalkozó gépjármű átírás miatt érkezett a Kormányablakba.

 

Nem tudni, a véletlennek köszönhetően, vagy a nagy számok törvénye alapján lett a húszezredik ügyfél a kalocsai Hábermayerné Turnai Zsuzsanna, aki gépjármű kereskedőként gyakran megfordul a Kormányablakban. A virágcsokorral köszöntött ügyfél annak a véleményének adott hangot:  az elhelyezésében,  számítógépes hátterében,  nem utolsó sorban munkatársai felkészültségében,  ügyfélfogadási idejében megújult, Okmányirodával közös, új típusú Kormányablakban  a korábbinál jóval gyorsabban és kulturáltabb körülmények között tudja intézni  ügyeit. A változásoknak köszönhetően gyakorlatilag megszűnt benne az a szorongás, amit az ügyfél egy hivatalba érkezve érezhet a procedúra és az ott eltöltött várakozási idő miatt.  

 

Dr. Bedics Andrea, a Kalocsai Járási Hivatal vezetője Kovács Ernő kormánymegbízottat és munkatársait, a jelen lévő ügyfeleket arról tájékoztatta, hogy  a kalocsai önkormányzat, mint  a Kormányablaknak is helyet adó Városháza tulajdonosa konstruktív partner volt a 21 településen illetékes  Járási Hivatal Kormányablaka kialakításában. Ennek is  köszönhető, hogy a megújult közszolgáltatás minden tekintetben  magas fokon  felel  meg  új funkciójának. Az új típusú, okmányirodával kombinált Kormányablakban az állampolgárok hétköznapokon 8-20 óráig szakmailag és emberileg is felkészült olyan ügyintézőkkel  találkoznak, akik valódi segítséget és támogatást nyújthatnak  az oda telepített 263 ügytípusban.

 

A hagyományos okmányirodai feladatok mellett folyamatosan nő a Kormányalakban intézhető egyéb ügyek, például a közgyógyellátás, a családi pótlék és a TAJ kártya intézése, valamint a Földhivatalnál is kérhető tulajdoni lap és térképmásolat kiadása.

 

Kovács Ernő kormánymegbízott elismerően szólt a kalocsai Kormányablak működéséről. Mint mondta: a Kormányablakban napi rendszerességgel mérik az ügyfél elégedettséget. Az adatok azt igazolják, hogy az ügyfelek mind a Kormányablak kialakításával, mind az ügyintézés színvonalával és idejével elégedettek.  

 

Az eseményen  részt vett Török Ferenc, Kalocsa város polgármestere, aki mint mondta: az önkormányzat a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatallal szorosan együttműködve, a járási rendszer kezdete óta hatékony segítséget nyújt, hogy a városi ügyfélszolgálati iroda mellett,  azzal egy épületben    jól működő,    járási integrált kormányzati ügyfélszolgálat  biztosítson magasabb szintű, jobb és kulturáltabb ügyintézést Kalocsa és a környék lakosságának. Kalocsa a történelmi gyökereihez igazodva nemcsak a szűkebb járásnak, hanem a térségnek is az egyik meghatározó központja kíván lenni. Ezt a város vezetése által képviselt folyamatot erősíti  az immár  fél éve jól működő Kormányablak és a húszezredik elégedett ügyfél is. Török Ferenc polgármester megköszönte az ügyfelek, a Járási Hivatal, a Kormányablak  munkatársainak türelmét, akik  toleranciával és megértéssel viselték az immár régi pompájában tündöklő Városháza  külső homlokzatának megújítását.

 

Kovács Ernő kormánymegbízott búcsúzóul sikeres munkát, elégedetten távozó ügyfeleket kívánt a Járási Hivatalban és Kormányablakban dolgozó munkatársaknak.