A hivatalvezető

Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal Jánoshalmi Járási Hivatalát
Bodroginé dr. Mikó Zsuzsanna vezeti.
   

Bodroginé dr. Mikó Zsuzsanna
1964-ben született Kiskunhalason.
1988-ban a szegedi  József Attila Tudományegyetemen végzett  jogászként. Közigazgatási szakvizsgát tett, 1989-től jelenlegi kinevezéséig  a jánoshalmi Polgármesteri Hivatal
aljegyzője  volt.

1991-ben anyakönyvi szakvizsgát tett, 1995 és 2012 között pedig több OKJ-s képzést is elvégzett, többek között rendelkezik Európai Uniós pályázati szakértő,  közbeszerzési referens, számviteli ügyintéző,  valamint nyilvántartási és okmányügyintéző,
közbeszerzési tanácsadó szakképesítéssel is.

2013. évben kormányablak ügyintéző, 2018. évben kormányzati tanulmányok szakember végzettséget szerzett.



 

Tisztelt Ügyfelünk!
Szeretettel köszöntöm Önt a Jánoshalmi Járási Hivatal weblapján!

 

2013. január 1-én megalakultak a járási hivatalok, amelyek legfontosabb feladata a megyei szintnél alacsonyabb szinten intézendő államigazgatási feladatok ellátása hatékonyabb, koordináltabb, takarékosabb és ügyfélközpontú környezetben.

 

Ekkor kezdte meg működését a Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal szervezeti egységeként a Jánoshalmi Járási Hivatal is, amely jelenleg három osztályt, a Kormányablak Osztályt, a Hatósági és Gyámügyi Osztályt és a Foglalkoztatási Osztályt foglalja magában.

 

A járás székhelye Jánoshalma, amely a közigazgatás átszervezésének eredményeként másodszor lett járási székhely. A hivatal illetékességi területe kiterjed a járáshoz tartozó településekre is, amelyek a következők: Borota, Kéleshalom, Mélykút és Rém. A településeken az ügyintézést rendszeres ügysegédi szolgálat segíti.  

 

„A közigazgatás nem az egyes emberek hatalma a többiek fölött, hanem a nemzet szervezete közös céljainak megvalósítására, közös szükségleteinek kielégítésére.  A közigazgatásnak nincs más létjogosultsága, nincs más mértéke, mint az emberek és a nemzet szolgálata.” 


A Magyary Zoltántól vett idézet szellemiségében készítettük el és frissítjük rendszeresen honlapunkat, segíteni kívánunk Önöknek a Jánoshalmi Járási Hivatalnál intézhető ügyek megismerésében.

 

Honlapunkra minden hónapban 1-2 alkalommal friss híreket, tájékoztatásokat és aktuális állás ajánlatokat teszünk fel.

 

Aki felkeresi honlapunkat megismerheti hivatalunk felépítését, az egyes szakterületeken intézhető ügyeket, ügyfélfogadási rendünket.

 

Tájékozódhat a hivatalunknál dolgozó ügyintézők elérhetőségéről, megtalálhatja a rendszeresen aktualizált ügyfél tájékoztató és kérelem nyomtatványokat.

  

A weblapunkon olvasható információk meggyorsíthatják mindennapos ügyeinek intézését, tájékoztatást adhatnak az ügyintézéshez szükséges nyomtatványok, igazolások, illetékek, fizetési lehetőségek és egyéb feltételek tekintetében.

 

 A Hivatal munkatársaival együtt mindent megteszünk azért, hogy munkánkat a szakszerűség, a törvényesség, az átláthatóság, az udvariasság, a gyors és hatékony ügyintézés, az ügyfélközpontúság jellemezze. 

 

Kérem éljenek a lehetőséggel, és olvassák a weblapunkon található híreket, információkat!

 

Amennyiben valamit nem találnak meg honlapunkon, keressék ügyintézőinket az ott feltüntetett elérhetőségeken.