A Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal Jánoshalmi Járási Hivatalát Bodroginé dr. Mikó Zsuzsanna vezeti. |
||
![]() |
Bodroginé dr. Mikó Zsuzsanna 1991-ben anyakönyvi szakvizsgát tett, 1995 és 2012 között pedig több OKJ-s képzést is elvégzett, többek között rendelkezik Európai Uniós pályázati szakértő, közbeszerzési referens, számviteli ügyintéző, valamint nyilvántartási és okmányügyintéző, 2013. évben kormányablak ügyintéző, 2018. évben kormányzati tanulmányok szakember végzettséget szerzett. |
Tisztelt Ügyfelünk! |
||
2013. január 1-én megalakultak a járási hivatalok, amelyek legfontosabb feladata a megyei szintnél alacsonyabb szinten intézendő államigazgatási feladatok ellátása hatékonyabb, koordináltabb, takarékosabb és ügyfélközpontú környezetben.
Ekkor kezdte meg működését a Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal szervezeti egységeként a Jánoshalmi Járási Hivatal is, amely jelenleg három osztályt, a Kormányablak Osztályt, a Hatósági és Gyámügyi Osztályt és a Foglalkoztatási Osztályt foglalja magában.
A járás székhelye Jánoshalma, amely a közigazgatás átszervezésének eredményeként másodszor lett járási székhely. A hivatal illetékességi területe kiterjed a járáshoz tartozó településekre is, amelyek a következők: Borota, Kéleshalom, Mélykút és Rém. A településeken az ügyintézést rendszeres ügysegédi szolgálat segíti.
„A közigazgatás nem az egyes emberek hatalma a többiek fölött, hanem a nemzet szervezete közös céljainak megvalósítására, közös szükségleteinek kielégítésére. A közigazgatásnak nincs más létjogosultsága, nincs más mértéke, mint az emberek és a nemzet szolgálata.” A Magyary Zoltántól vett idézet szellemiségében készítettük el és frissítjük rendszeresen honlapunkat, segíteni kívánunk Önöknek a Jánoshalmi Járási Hivatalnál intézhető ügyek megismerésében.
Honlapunkra minden hónapban 1-2 alkalommal friss híreket, tájékoztatásokat és aktuális állás ajánlatokat teszünk fel.
Aki felkeresi honlapunkat megismerheti hivatalunk felépítését, az egyes szakterületeken intézhető ügyeket, ügyfélfogadási rendünket.
Tájékozódhat a hivatalunknál dolgozó ügyintézők elérhetőségéről, megtalálhatja a rendszeresen aktualizált ügyfél tájékoztató és kérelem nyomtatványokat.
A weblapunkon olvasható információk meggyorsíthatják mindennapos ügyeinek intézését, tájékoztatást adhatnak az ügyintézéshez szükséges nyomtatványok, igazolások, illetékek, fizetési lehetőségek és egyéb feltételek tekintetében.
A Hivatal munkatársaival együtt mindent megteszünk azért, hogy munkánkat a szakszerűség, a törvényesség, az átláthatóság, az udvariasság, a gyors és hatékony ügyintézés, az ügyfélközpontúság jellemezze.
Kérem éljenek a lehetőséggel, és olvassák a weblapunkon található híreket, információkat!
Amennyiben valamit nem találnak meg honlapunkon, keressék ügyintézőinket az ott feltüntetett elérhetőségeken. |