Miben segíti a kormányablak a jánoshalmi járás lakosságát?

 

 

2015. november 12-én este a Jánoshalmi Járási Hivatal Kormányablak Osztálya meghívta a járáshoz tartozó települések önkormányzatainak vezetőit, képviselő-testületi tagjait, hivatali ügyintézőket, intézményvezetőket a szépen felújított kormányablakba.  

 

Bányai Gábor országgyűlési képviselő köszöntötte a megjelenteket. Bodroginé dr. Mikó Zsuzsanna hivatalvezető bemutatta a szép számmal megjelent hallgatóságnak a kormányablakhoz tartozó helyiségeket és tájékoztatást adott az ügyfélszolgálat működéséről.  Raffai Julianna kormányablak vezető részletesen beszélt az azonnal intézhető ügyekről, a továbbításra kerülő beadványokról és azon ügyekről, amelyekben a kormányablak kizárólag tájékoztatást nyújt.

 

A kormányablak indulása előtt volt a hivatalban kihelyezett földhivatali, nyugdíjbiztosítási ügyfélfogadás, amelyek megszűntek, mert szerepüket átvette a kormányablak. 

 

Elhangzott, hogy a kormány szándéka szerint az intézhető ügyek száma folyamatosan növekedni fog, hamarosan az ezret is meghaladhatja majd, valamint jövőre több eljárás illetékmentes lesz.

 

A kormányablak a Jánoshalmi Járási Hivatal egyik osztályaként működik 7 fővel, a hét minden munkanapján van ügyfélfogadás, ezért az ügyfeleknek alig kell várakozniuk.

 

A kormányablak által nyújtott szolgáltatásokról folyamatosan tájékoztatják a járás lakosságát a helyi újságokban és a hivatal honlapján.

 

 

Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal

Jánoshalmi Járási Hivatala

KORMÁNYABLAK

6440 Jánoshalma, Béke tér 1.

e-mail: kormanyablak.janoshalma@bacsjaras.gov.hu

77/795-217    77/795-290    77/795-291   77/795-294    fax: 77/999-621



Ügyfélfogadási idő:

hétfő: 7.00-17.00

kedd: 8.00-12.00

szerda: 8.00-16.00

csütörtök: 8.00-18.00

péntek: 8.00-12.00