Elkészült a kormányablak Jánoshalmán

 

 

 

A Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Jánoshalmi Járási Hivatala Jánoshalma Béke tér 1. sz. épületében elkészült a kormányablak az okmányiroda korábbi helyén. Az ügyfeleket szép, akadálymentesített, modern környezetben, jól felkészített ügyintézők várják a kormányablakban.

 


A kormányablakban, amely a Jánoshalmi Járási Hivatal egyik osztályaként működik - az okmányirodában megszokott ügyeknél több, jelenleg 423 ügyben kezdeményezhetnek az ügyfelek eljárást, tehát szinte négyszer annyi ügyüket intézhetik el egy helyen, mint eddig.

 

 

A kormányablakban intézhető fontosabb új ügytípusok:

 

  • TAJ kártya iránti kérelem
  • gyermekápolási és baleseti táppénz iránti kérelem
  • papír alapú hiteles tulajdonilap–másolat kiadása iránti kérelem
  • ingatlan-nyilvántartási térképi adatbázisból kiadott hiteles térképmásolat iránti kérelem
  • Európai Egészségbiztosítási Kártya iránti kérelem
  • utazási költségtérítés iránti kérelem egészségbiztosítási ellátás igénybevétele kapcsán
  • aktív korúak ellátása iránti kérelem
  • állampolgársági honosítási kérelem
  • alanyi és normatív közgyógyellátás megállapítása iránti kérelem
  • időskorúak járadéka megállapítása iránti kérelem
  • egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság iránti kérelem
  • ápolási díj iránti kérelem

 

 

 

 

 

A kormányablak elérhetőségei:

 

E-mail:  kormanyablak.janoshalma@bacsjaras.gov.hu

 

 

A kormányablak telefonszámai:

 

 


77/795-217


 

77/795-290


  77/795-291

 

 

 

 

A kormányablak 2015. október 21-től a hét minden munkanapján várja az ügyfeleket a következő ügyfélfogadási idővel:

 

 

ügyfélfogadás

kezdete

ügyfélfogadás

befejezése

Hétfő

7.00

17.00

Kedd

8.00

12.00

Szerda

8.00

16.00

Csütörtök

8.00

18.00

Péntek

8.00

12.00

 

 

Tisztelettel:

 

 

                                                                      Bodroginé dr. Mikó Zsuzsanna

                                                                                    hivatalvezető