2018. január első hetétől Jánoshalmán is lehetőségük lesz az ügyfeleknek, hogy a Kormányablakban intézzék adóügyeiket.
A leggyakrabban előforduló adóügyekben – minden adózói kör igényeit lefedve – az adóhatóság által ellátott 89 ügykör is elérhető lesz az állampolgárok számára a kormányablakban.
A kormányablakok ügyfélfogadási rendjének kialakítására az emberek bizalmát élvező Szolgáltató Állam kiépítésével összhangban, a tényleges állampolgári igények szem előtt tartásával került sor. Ennek megfelelően a kormányablakok hétfőn 7.00-17.00 óra, csütörtökön 8.00-18.00 óra között országosan egységesen állnak az állampolgárok rendelkezésére. A hét többi napján pedig a helyi sajátosságok figyelembe vételével fogadják az ügyfeleket.
A Kormányablak nyitva tartása Jánoshalmán változatlan marad, minden munkanapon lesz ügyfélfogadás, az adóügyek intézése heti két napon lesz lehetséges.
Az adóügyi ügyfélszolgálat nyitva tartása a Kormányablakban Jánoshalmán január 4-től:
hétfő: de 8-12, du 13 és 15,30
csütörtök: de 8-12, du 13-17
Az ügyfélszolgálaton a NAV kormánytisztviselője fog dolgozni a Jánoshalmi Járási Hivatal helyet biztosít az ügyintézőnek. Az ügyfelek kihelyezett tájékoztató táblán, az ügyfélhívó berendezés kijelzőjén, valamint az online és a telefonos időpontfoglalás során kapnak tájékoztatást.
Az adóügyi ügyfélszolgálati munkaállomások egyetlen, összevont rendezvény keretében kerültek átadásra, december 20-án Kiskunhalason. Az átadón részt vett Bányai Gábor országgyűlési képviselő, Benda Ferencné NAV Bács-Kiskun Megyei Adó- és Vámigazgatóságának igazgatója, és Dr. Zombor Attila, a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal főigazgatója.
Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal
Jánoshalmi Járási Hivatal