Családtámogatási ellátás, fogyatékossági támogatás iránti kérelmek a Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal Családtámogatási és Nyugdíjbiztosítási Főosztály Családtámogatási Osztályhoz az alábbi módon juttathatóak el:
1. Írásban
a. postai úton a 1919 Budapest postacímre feladott postai küldemény formájában;
b. ügyfélkapu regisztrációval rendelkező ügyfelek elektronikus úton az epapir.gov.hu vagy az eugyfel.allamkincstar.gov.hu felületen is megküldhetik kérelmeiket az eljáró családtámogatási hatóság részére.
2. Személyesen
Kecskemét, Deák Ferenc tér 3. szám alatti Kormányablakban, az alábbi ügyfélfogadási rendben:
Hétfő: | 8:00-14:30 |
Kedd: | 8:00-14:30 |
Szerda: | 8:00-16:00 |
Csütörtök: | 8:00-12:00 |
Péntek: | 8:00-12:00 |
A Kormányablak Osztály munkatársai a fenti ügyfélfogadási időn kívül családtámogatás, fogyatékossági támogatás ügykörben változatlanul felvilágosítást adnak a forma- nyomtatványok kitöltésével kapcsolatban, illetve a kérelmeket továbbítási céllal átveszik.
Családtámogatási ellátással kapcsolatos kérdéseikkel a Magyar Államkincstár által működtetett Központi Telefonos Ügyfélszolgálathoz fordulhatnak, melynek elérhetőségei: 1811, illetve 76/501-190
A családtámogatási szakterület funkcionális elektronikus címe: csaladtamogatas@bacs.gov.hu