Visszatér a Bajai járásba a mobilizált ügyfélszolgálat

2021. szeptember 27. és október 1. között a kormányablakbusz ismét szolgálatot teljesít a Bajai járásban.

 

A Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatalnál még 2018 áprilisában kezdte meg működését az az új mobilizált ügyfélszolgálat, amely lehetővé teszi, hogy a „kormányablakbuszban” lévő két munkaállomáson az ügyfelek igénybe vehessék a kormányablakok szolgáltatásait, megkönnyítve ezzel ügyeik intézést.

 

A kormányablakbusz segítségével helyben intézhetők az alábbi ügyek:

- személyi igazolvány igénylése

- lakcímváltozás bejelentése

- parkolási igazolvány ügyek

- diákigazolvány ügyek

- útlevél igénylése

 

Az elkészült okmányok átvételére a buszon – technikai okok miatt – nem lesz lehetőség, azok később postázásra kerülnek. A bankkártyás fizetés a mobilizált ügyfélszolgálaton is biztosított.

 

A Bajai járás településeire vonatkozó menetrend az alábbi linkre kattintva érhető el.

http://kormanyablak.hu/hu/bacskiskun-megye-mobiliz%C3%A1lt-ugyfelszolgalat

 

(Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal)