Visszatér a Bajai járásba a mobilizált ügyfélszolgálat

Június 22. és június 26. között a kormányablakbusz ismét szolgálatot teljesít a Bajai járásban.

 

A Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatalnál még 2018 áprilisában kezdte meg működését az az új mobilizált ügyfélszolgálat, amely lehetővé teszi, hogy a „kormányablakbuszban” lévő két munkaállomáson az ügyfelek igénybe vehessék a kormányablakok szolgáltatásait, megkönnyítve ezzel ügyeik intézést.


A tevékenység megkezdése a megfelelő óvintézkedések betartása mellett lép életbe. Kérjük ügyfeleinket, hogy az ügyfélszolgálaton történő megjelenés során használjanak szájat és orrot eltakaró maszkot vagy kendőt, valamint várakozás közben lehetőség szerint tartsanak egymástól legalább 1,5-2 méter távolságot.

A jelzett napokon a Bajai járás valamennyi településére eljut a kormányablakbusz, amely segítségével helyben intézhetők az alábbi ügyek:

 

- személyi igazolvány igénylése

- lakcímváltozás bejelentése

- parkolási igazolvány ügyek

- diákigazolvány ügyek

- útlevél igénylése

 

Az elkészült okmányok átvételére a buszon – technikai okok miatt – nem lesz lehetőség, azok később postázásra kerülnek. A bankkártyás fizetés a mobilizált ügyfélszolgálaton is biztosított.

 

A Bajai járás településeire vonatkozó menetrend az alábbi linkre kattintva érhető el.

http://kormanyablak.hu/hu/bacskiskun-megye-mobiliz%C3%A1lt-ugyfelszolgalat

 

(Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal)