+ Kormányablak Osztály

 

Információ, időpont foglalás 79/795-222       

 

Vezető: Piukovits Erik


Elérhetőségek:

Cím: 6500 Baja, Deák Ferenc u 11-13. 

Tel.: 06 79/ 795-220

E-fax: 06 79/998-625

E-mail: kormanyablak.baja@bacs.gov.hu

 

 

 Ügyfélfogadási rend: 

Hétfő

7:00-17:00

 

Kedd

8:00-16:00

 

Szerda 

8:00-16:00

 

Csütörtök

8:00-18:00

 

Péntek

8:00-13:00

 

 

 

   


Illetékességi területe:

Országos illetékességű


 

Főbb feladatok, tevékenységek:                                                                                                        

- személyazonosító igazolványok adat felvételezése, ideiglenes személyazonosító igazolványok kiadása, lakcímváltozások átvezetése, lakcímkártya készítése, adatszolgáltatás,

- útlevél ügyintézés,

- egyéni vállalkozói igazolvány kiadása, elektronikus úton érkezett bejelentések feldolgozása, továbbítása, szakszerű tájékoztatása, a vállalkozások jogszerű végzéséhez szükséges képesítések meglétének ellenőrzése,

- mozgásában korlátozott személyek parkolási igazolványának kiadása,

- járművezetésre jogosító okmányok: vezetői engedélyek adat felvételezése, ideiglenes és nemzetközi vezetői engedélyek kiadása,

- járműigazgatási ügyintézés vonatkozásában: tulajdon jogváltozás átvezetése, üzembentartói jog bejegyzése, járműeladások bejelentésének fogadása, ideiglenes és végleges kivonás, okmányok kiadása, pótlása; kötelező gépjármű felelősségbiztosítás hiánya és hatóságok általi jármű lefoglalások miatti eljárások lefolytatása,

- a Nemzeti Egység Kártyarendszer specifikációjának megfelelő igazolványokhoz (oktatási igazolvány, diákigazolvány, oktatói igazolvány, polgárőr igazolvány, vitorláshajó vezető igazolvány) személyazonosítás, adat felvételezés, adatlap kiadás,

- ügyfél Kapu regisztrációs eljárás lefolytatása, adatlap kiadás,

- valamennyi okmányirodai informatika program pontos alkalmazása a közhiteles nyilvántartás vezetése érdekében.

 - családtámogatási ellátásokkal összefüggő kérelmek továbbítása

Az okmányirodai eljárások lefolytatásához szükséges eljárási illetékek, díjak megfizetéséhez kiadott készpénz átutalási megbízások teljesítéséhez a járási hivatal, postai csekk befizetőhelyet biztosít az okmányirodai ügyfélszolgálat épületében.

Munkatársak:                                                                                                                              

 

Scherer János                                                   


információ, időpont  foglalás                                       

    

 79/795-222

 

Csóka Jánosné 

 

vezető asszisztens    79/795-221

 

Glockerné Tumó Tünde

 

személyi okmányok, lakcímváltozás

79/795-228

 

Márton István

 


KAB ügyek, személyi okmányok, lakcímváltozás, ügyfélkapu


79/795-226

 

Borszéki Anett

 

személyi okmányok, parkolási igazolvány 79/795-217

 

Harnos Mária

 

személyi okmányok 79/795-229

 

Faludi Krisztina

 

személyi okmányok, vezetői engedély 79/795-235

 

Lakatos Árpád Ferencné 

 

személyi okmányok, vezetői engedély

79/795-237

Lukács József

állampolgársági ügyek, közlekedőképesség


79/795-224


 

Grécs József

 

vállalkozás ügyintézés 79/795-236

 

Zemkó-Czifra Dóra

 

jármű ügyintézés 79/795-239

 

Gödön Sándorné

 

jármű ügyintézés 79/795-230

 

Fehér Zoltán

 

jármű ügyintézés, vállalkozás ügyintézés 79/795-234

 

Hellenpárth András

 

jármű ügyintézés 79/795-231

 

Kovács Zsolt

 

jármű ügyintézés 79/795-218

Parti Eszter


állampolgársági ügyek, közlekedőképesség


79/795-238

 

Pető Ilona

 

jármű ügyintézés 79/795-232

 

Reiter Helga

 

jármű eladás bejelentése, kötelező felelősségbiztosítás ügyek 79/795-241

 

Szebelédi Gábor

 

KAB ügyintéző 79/795-225

 

Szekeres Józsefné

 

vez.eng. szabálys. 79/795-239

 

Tóth Andrea

 

jármű ügyintézés 79/795-233

Gyurákovics Mária

hivatalból indított gépjármű ügyek 79/795-241

 

Az ügyfélfogadás érkezési sorrendben - ügyfélhívó rendszerrel - történik.


Időpontfoglalás is lehetséges:

- személyesen,

- telefonon,

- elektronikus úton az alábbi linkek valamelyikén lehetséges:


Kérjük elektronikus ügyintézéshez használja a Webes Ügysegéd felületet.


Intézhető ügytipusok:

Adatszolgáltatás, adatletiltás ügyintézés:

         (Az ügytipushoz letölthető formanyomtatvány nem tartozik)        


       Rendszeres adatszolgáltatás iránti kérelem nyomtatvány


        Úti okmánnyal kapcsolatos adatszolgáltatási kérelem nyomtatvány


        Adatszolgáltatást kérő lap kötelező tartalmi elemei


        (Az ügytípushoz letölthető formanyomtatvány nem tartozik.)


Személyazonosító igazolvány ügyintézés:


 


Magyar igazolvány és hozzátartozói igazolvány ügyintézés:

(Az ügytípushoz letölthető formanyomtatvány nem tartozik.)


Lakcímváltozási ügyek, lakcímet igazoló hatósági igazolvány ügyintézés:


        Kérelem a törvényes képviselő adatainak feltüntetésére (módosítása, törlése) iránt      nyomtatvány


Útlevél ügyintézés


(Az ügytípushoz letölthető formanyomtatvány nem tartozik)


Vezetői engedély ügyintézés


Járműigazgatási ügyintézés:


Ideiglenes forgalomban tartási engedély iránti kérelem nyomtatvány

Meghatalmazás minta gépjármű ügyintézéshez nyomtatvány

A közúti közlekedési nyilvántartásba bejegyzett jármű tulajdonjogának változását igazoló teljes bizonyító erejű magánokirat MINTA

A közúti közlekedési nyilvántartásba bejegyzett jármű üzembentartó személyének változását igazoló teljes bizonyító erejű magánokirat MINTA


Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa ügyintézés


Egyéni vállalkozás ügyintézés:

Segédlet egyéni vállalkozói tevékenység megkezdésének bejelentéséhez

Hatósági bizonyítvány iránti kérelem egyéni vállalkozók részére nyomtatvány

Kitöltési útmutató a Hatósági Bizonyítvány iránti kérelemhez


Ügyfélkapu regisztráció ügyintézés


Közhiteles ingatlan-nyilvántartásból adatszolgáltatás:

Tulajdoni lap online ügyintézés otthonról


Illeték- és díjfizetési lehetőségek:

- bankkártyás fizetés

- postai befizetés (Postapont a Kormányablakban)


További segítség és ügytípus leírás:

www.nyilvántarto.hu

www.kormanyablak.hu




Egyéni Vállakozók Ellenőrzési Terve