Változás a települési ügysegédek ügyfélfogadásában
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a működési költségek csökkentése érdekében 2022. október 28. (péntek) napjától 2023. március 17. (péntek) napjáig a települési ügysegédek átmenetileg nem fogadnak ügyfeleket.
Kérjük, hogy ügyeik intézéséhez keressék fel a legközelebbi kormányablakot, melyek elérhetőségei IDE kattintva érhetőek el.
(Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal)
Az ügyfélfogadás 2022.10.27-ig:
Ügysegédeink feladata, hogy az ügyfél közvetlen lakóhelyén segítsék az ügyintézést, közelebb hozva ezzel a hivatalt az ügyfélhez. Cél, hogy lehetőleg ne az ügyfél, hanem az ügyirat utazzon.
Ügysegédeinkhez az alábbi ügyekben lehet fordulni, akik átadják a szükséges kérelem nyomtatványokat, segítséget nyújtanak azok kitöltésében, ezt követően pedig átveszik a kitöltött nyomtatványokat, továbbá a kérelmet megalapozó egyéb, csatolandó iratokat, mellékleteket, amelyekről ha szükséges, másolatot készítenek:
- - mozgásukban korlátozott személyek közlekedőképesség-vizsgálata iránti kérelmek
- - megváltozott munkaképességű személyek ellátása iránti kérelem
- - nyugdíjjal kapcsolatos ügyintézés
- - útiköltség támogatása egészségbiztosítás által támogatott vizsgálaton történő részvétel esetén
- - egészségbiztosítási és nyugdíj egyszeri segély
- - ápolási díj
- - közgyógyellátás (alanyi és normatív alapon járó)
- - egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság szociális alapon
- - időskorúak járadéka
- - hadigondozottak ellátása
- - aktív korúak ellátása
- - A családtámogatásról szóló törvényben meghatározott alábbi nyomtatványok átvétele: anyasági támogatás, gyermekgondozási segély, GYET támogatás, családi pótlék, családtámogatás az EGT tagállamokban, nagycsaládosok földgáz árkedvezménye, fogyatékossági támogatás