Ügysegédi szolgálat

Változás a települési ügysegédek ügyfélfogadásában

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a működési költségek csökkentése érdekében 2022. október 28. (péntek) napjától 2023. március 17. (péntek) napjáig a települési ügysegédek átmenetileg nem fogadnak ügyfeleket.

 

Kérjük, hogy ügyeik intézéséhez keressék fel a legközelebbi kormányablakot, melyek elérhetőségei IDE kattintva érhetőek el.

 

 (Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal)

 

Az ügyfélfogadás 2022.10.27-ig:

 

 

Ügysegédeink feladata, hogy az ügyfél közvetlen lakóhelyén segítsék az ügyintézést, közelebb hozva ezzel a hivatalt az ügyfélhez. Cél, hogy lehetőleg ne az ügyfél, hanem az ügyirat utazzon.

 

Ügysegédeinkhez az alábbi ügyekben lehet fordulni, akik átadják a szükséges kérelem nyomtatványokat, segítséget nyújtanak azok kitöltésében, ezt követően pedig átveszik a kitöltött nyomtatványokat, továbbá a kérelmet megalapozó egyéb, csatolandó iratokat, mellékleteket, amelyekről ha szükséges, másolatot készítenek:

 

  •  - mozgásukban korlátozott személyek közlekedőképesség-vizsgálata iránti kérelmek
  •  - megváltozott munkaképességű személyek ellátása iránti kérelem
  •  - nyugdíjjal kapcsolatos ügyintézés
  •  - útiköltség támogatása egészségbiztosítás által támogatott vizsgálaton történő részvétel esetén
  •  - egészségbiztosítási és nyugdíj egyszeri segély
  •  - ápolási díj
  •  - közgyógyellátás (alanyi és normatív alapon járó)
  •  - egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság szociális alapon
  •  - időskorúak járadéka
  •  - hadigondozottak ellátása
  •  - aktív korúak ellátása
  •  - A családtámogatásról szóló törvényben meghatározott alábbi nyomtatványok átvétele: anyasági támogatás, gyermekgondozási segély, GYET támogatás, családi pótlék, családtámogatás az EGT tagállamokban, nagycsaládosok földgáz árkedvezménye,  fogyatékossági támogatás